Цільова сторінка, посадкова сторінка, landing page, односторінковий сайт.

Відповідно до найширшого визначення, цільова сторінка - це будь-яка веб-сторінка, на якій може «приземлиться» відвідувач. Це дуже широке визначення і в контексті маркетингових кампаній для бізнесу ми можемо значно звузити це поняття.

Отже, цільова сторінка - це місце, куди прямує відвідувач після натискання на оголошення/рекламу. На відміну від веб-сайту, цільова сторінка досягає лише однієї чітко визначеної бізнес-мети компанії. Завдяки цьому вона дозволяє легко вимірювати конверсію та проводити ефективні дії щодо оптимізації.

За словами дослідників з Microsoft, людина здатна зосередити свою увагу лише на 8 секунд. У 2000 році це значення дорівнювало 12 секунд. Дані дослідження враховані у соціальних мережах.

До недавнього часу Твіттер містив не більше 140 символів у заголовку. Це обмеження є природним для інформації, яка сприймається користувачами Інтернету.

У свою чергу Facebook розрізняє короткі записи (до 35 символів) збільшеним шрифтом. Щоб привернути увагу користувачів, слід очікувати, що вони зможуть зосередитись на порівняно короткій інформації.



Як створити цільову сторінку для досягнення бізнес-цілей?

Якщо Ви раніше не використовували цільові сторінки в бізнесі, настав час створити Landing Page і застосувати на практиці. Коли відвідувач переходить на веб-сайт компанії, є велика ймовірність, що він не знайде те, що шукав або зверне свою увагу на інші елементи на сторінці. Таким чином, всі ваші зусилля, пов'язані із залученням відвідувача на сайт, будуть марними.

Для цільової сторінки ситуація інша. Вона призначена для залучення та досягнення мети, позбавлена ​​будь-яких елементів, які відволікають увагу від виконання запланованих вами дій. Отже, вона не повинна містити посилання на інші сторінки, надмірну інформацію або інші елементи, які не мають цінності з точки зору створення конверсій.

Її розмір невеликий і висока швидкість завантаження.



елементи ефективної цільової сторінки

01

Цінність, унікальна пропозиція

Як ваш продукт чи послуга вирішують проблеми клієнтів? Що відрізняє вас від конкурентів? Відповіді на ці питання дуже важливі на етапі оформлення цільової сторінки та при створенні рекламного повідомлення.

02

Заголовок

Якщо посилатися на слова Брайана Кларка, лише 2 із 10 відвідувачів цільової сторінки читають більше, ніж просто заголовок. Тому він повинен точно описувати суть і є відправною точкою в дизайні сторінки. Також, до заголовка можна додати підзаголовок.

03

Відео або графіка, яка представляє продукт у контексті використання

Графічні елементи відіграють більшу роль, ніж можна уявити. Правильно підібрана графіка та добре підготовлене відео можуть стати ключовими елементами, які визначатимуть інтерес до вашого продукту. Графіка чи відео повинні чітко відображати вартість продукту, послуги.

04

Кнопка заклику до дії (CTA)

CTA (англ. call to action - заклик до дії) має бути пов'язаним з метою дії. Це єдине місце на сторінці, куди має натиснути відвідувач. Це кнопка, яка має привернути увагу. Хороший заклик до дії відповідає на запитання: «Що станеться, коли я натисну?»

05

Мова переваг

Зробіть посилання на реальні потреби та очікування вашого клієнта. Під час підготовки текстів для цільової сторінки дайте відповідь на питання: «Як покращиться життя відвідувача при купівлі даного товару?»

06

Персоналізація цільових сторінок

Минули ті часи, коли весь трафік з вашої маркетингової кампанії прямував на одну сторінку. Під час створення цільових сторінок необхідно пам'ятати про персоналізації. Тільки зіставивши рекламне повідомлення із потребами покупця, ви зможете збільшити свої шанси на високу конверсію.

Зіставлення вмісту цільової сторінки з потенційним покупцем дозволить вам ефективно повідомити про переваги саме ваших товарів та послуг.

Цікаво?

Для Вашого задачі підходить створення односторінкового сайту та налаштування контекстної реклами для швидкого старту продажів?

Замовити Landing Page


Телефонуйте 099 34 922 34 або пишіть
щоб замовити створення посадкової сторінки

Замовити