У повсякденному житті поняття «корпоративний сайт» має на увазі сайт компанії, сторінки якого містять детальну інформацію про товари та послуги (за аналогією з сайтами візитками), мають сторінки відгуків, запитань-відповідей, базу знань у вигляді статей, публікацій, розташування філій та офісів на карті із зазначенням контактних даних керівництва та т.п. Але якщо копнути глибше, можна зрозуміти справжні особливості таких рішень.
Корпоративний клієнт висуває дещо інші вимоги до зовнішнього вигляду веб-сайту та інтерактивних механізмів. Корпоративні веб-сайти найчастіше орієнтовані на корпоративних клієнтів та партнерів. Для цього на корпоративному сайті завжди є форма реєстрації/входу користувачів, адміністратор має можливість керувати правами таких користувачів.
Обмін актуальною інформацією між клієнтом та компанією особливо важливий для великих фірм. Такі рішення включають графічний дизайн, систему управління контентом, функціонал оперативного обміну інформацією між клієнтами, партнерами, інвесторами, співробітниками компанії. Під час створення корпоративного сайту враховуються захищені розділи, оснащені механізмом авторизації та рівнями доступу. Такі розділи можуть бути базою даних для відвідувачів сайту, та являють собою:
Підтримка відносин з клієнтами може бути реалізована шляхом «ручного» оновлення конкретної інформації на сайті або шляхом інтеграції із зовнішніми системами.
Корпоративні бази даних містять актуальні дані та оновлюються всередині таких систем. На практиці сайти у зв`язці з корпоративними базами можуть повідомляти клієнту:
Часто в ролі корпоративних баз даних виступає 1С, CRM або інші системи, які не мають доступу з інтернету. Погодьтеся, що актуальна та свіжа інформація на сайті підвищує репутацію компанії, викликає довіру клієнта, а при автоматизованому оновленні не потребує контролю та тимчасових витрат працівників. При цьому очевидним фактором є зручність для клієнтів та співробітників, оскільки, перебуваючи в дорозі чи відрядженні, завжди є доступ до потрібних даних за допомогою мобільних пристроїв та за наявності інтернету.
Обслуговування клієнтів через форми та таблиці на веб-сайтах – це спосіб значно скоротити час обслуговування клієнтів та витрати на службу підтримки. В рамках таких «віртуальних офісів» можуть бути опрацьовані та реалізовані: запити, скарги, постійне обслуговування клієнтів.
Інтеграція CRM та систем документообігу з веб-сайтами є суттєвим та зручним рішенням для підрядників та компаній і середнього розміру, а не лише для великих корпорацій.